Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

31 August 2015

Apa ERTI Bila 90% Cina Dominasi Bersih 4.0


3 comments:

  1. Ertinya mereka dah benar-benar nekad.Apa lagi dia orang nak takut,kalau Melayu(?) macam Mahathir yg pembeci Ambiga ,Bersih dan demonstrasi jalanan no wahid mereka boleh tundukan,apa sangatlah Melayu yg lain,semunya akan jadi peng ikut saja.Hanya Hj Hadi yg nampak tak boleh mereka tundukan ,walau pun sudah bersama sebelumnya tapi sanggup tolak walau pun di janjikan kejayaan.Lain sikit orang kuat ugama ni.tak kata benci pun sampai masa boleh kata tolak.Yg benci macam Mahathir tak ada iman yg kuat dan cetek ugama walau pun benci dan marah tapi akhirnya berdakapan.Melayu Islam baik lah fikir panajang siap yg merka nak sokong pemimpin sekular macam Mahathir atu pemimpin Islam macam Hj Hadi.

    ReplyDelete
  2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang nih pun...masa hati melayu dok tengah panaih nih...toksah la dok gatai bijik nak promote ubat pekeraih kote...hang promote kat anwar berahim dah ler....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog