Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

14 July 2015

TV3 Kini Sudah Sama Tahap Dengan Blogger .. Hemm..

HUBBY BULLSHIT PANAS! APA MOTIF TV3 MENGGUNA PAKAI STATEMENT PEMBANGKAI!

Terkejut aku tengok TV3 suku menggunapakai seekor bangkai bernama Azwandin cibai. Wooo kalau orang lain aku masih boleh diam la tapi pakai bangkai sial ni aku tak bileh terima beb.

Aku masih ingat si bangkai dan manusia takde maruah ni pernah cabar pelbagai pihak dulu bagi tempoh macam-macam sudahnya senyap. Kenapa hanjeng? Sudah kowtow ka atau bila ada HUBBY BULLSHIT campak tulang baru mau menyalak?

Malam ni hancur sudah maruah TV3. Ingat lagi isu Cadbury si lahanat ni jugak buat kecoh? Padahal JAKIM kata takde apa pun. Malunya aku TV3 suku pakai bangkai ni. Dimana maruah mu wahai pengurusan TV3???

Haram jadah ni sakit hati dengan usahawan melayu yang berjaya..dari Azman Hashim sehingga lah Syed Mokhtar... Apa dia ingat Mokhzani nak settle bawah meja dengan dia ka? 

2 comments:

  1. Ketua Unit Berita TV3 Ashraff Abdullah khabarnya darah daging Arul Nasi Kandar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog