Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

05 June 2015

Lim Kok Wing Pun Ugut Tun Mahathir?

Tun Dr M berkata, beliau diancam dan diugut oleh seorang perunding imej Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak supaya jangan serang Najib atau "legasinya" akan musnah.




"Dia memberi amaran jika saya berterus-terusan (mengkritik), saya akan hilang legasi saya. Saya kata kepadanya, apa yang rakyat fikirkan mengenai legasi saya, jika ada pun tidak penting. Saya lebih risaukan apa yang berlaku dalam negara kita. Reputasi kita semakin pudar," katanya Tun M.


Tun Mahathir berkata, beliau memahami kini mengapa perunding imej Najib itu bercakap mengenai kehilangan legasi.



"Beliau diberikan tugasan memusnahkan saya, memusnahkan apa yang digelarnya sebagai legasi.


"Saya rasa dia dan majikannya percaya jika saya tidak lagi popular maka kritikan saya terhadap isu membabitkan 1MDB tidak akan diendahkan rakyat," katanya.

http://pengundisetiasungairapat.blogspot.com/2015/06/tun-m-diugut-dan-diancam-oleh-perunding.html

2 comments:

  1. Masih siuman lagi ke??? Tiap2 hari meroyan macam dah tak betul jer......

    ReplyDelete
  2. Confirm Mahathir dah Gila Meroyan Giker Talak Kuasa...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog