Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

19 June 2015

Alahai Melayu.. Akhirnya DAP ke jadi MB Selangor

AZMIN TERLALU BERLENGAH, DAP MAHU JUMPA SULTAN TUNTUT KERUSI MB, ADUN PASMA DILANTIK AHLI BERSEKUTU DAP

KEMELUT dan krisis yang berterusan di Selangor semakin buruk. PKR yang diberi ehsan saguhati menduduki Kerajaan Selangor kini tergugat. Malam tak tidor lena, siang tak keruan, Puasa tak menjadi, gara-gara pikiran kacau.

Melihat keadaan tidak menentu ini, ahli-ahli elit DAP Selangor mencadangkan supaya melantik Saari Sungib menjadi anggota sementara DAP atau anggota bersekutu DAP bagi membolehkan DAP menemui Sultan Selangor untuk menubuhkan Kerajaan baru dan MB baru dari parti DAP. 

Adun PASMA, Saari Sungib dijangka menjadi MB Selangor DAP yang pertama dalam sejarah negara.

DAP mencadangkan supaya selain Saari Sungib, Adun PASMA yang lain dikekalkan sebagai Exco kerajaan negeri Selangor, manakala Adun PAS dipecat segera.

Manakala, jawatan-jawatan lantikan politik dalam GLC Negeri, PBT dan agensi kerajaan negeri diberikan kepada ahl-ahli PASMA. Sebaliknya DAP mencadangkan ahli-ahli PAS dipecat dan diberhentikan segera sebagaimana di Pulau Pinang.

Oleh kerana Pakatan Rakyat sudah dibubarkan, DAP berpendapat tiada masalah besar untuk mereka menerima Adun PASMA mejadi ahli bersekutu DAP atau menjadi ahli sementara DAP, sambil menunggu kelulusan pendaftaran parti baru yang diketuai Mat Sabu paling awal bulan Julai ini.

Komen kita : Tahniah kepada Adun PASMA kerana akhirnya berjaya menjadi MB Selangor yang baharu di bawah panji-panji DAP. Bijak.
http://mymassa.blogspot.com/2015/06/azmin-terlalu-berlengah-dap-mahu-jumpa.html

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog