Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

10 January 2015

Pegawai KJ Belasah Orang Sampai Berdarah



Semakin ganas keadaan semasa di dunia ni... senang2 je belasah sapa2 .

Sesuatu yang luar biasa telah berlaku. UMNO dan PERKASA seringkali bersubahat dalam melakukan aksi kekasaran dan keganasan terhadap kumpulan pembangkang kali neh bercakaran sesama sendiri pula.

KAH KAH KAH

Kali neh pergaduhan tercetus antara pegawai khas menteri dengan ketua penerangan PERKASA bagi Perak.

Menteri yang dimaksudkan ialah Khairy Jamaluddin. Pegawai dia yang buat hal. Bukan dia. 

Dan yang kena belasah tue boleh refer gambar atas. Dia la yang kena belasah. Laporan polis telah dibuat dan dengar khabar mereka akan melakukan sidang media susulan bagi menjelaskan beberapa maklumat berkaitan.

Baca apa yang dilaporkan oleh Suara TV kat bawah neh ; 

Hanya kerana berlaku salah faham melibatkan bantuan terhadap mangsa banjir, Pegawai Khas Menteri Belia Dan Sukan, Iruan Zulkifli Mohamad didakwa bertindak keterlaluan dengan menumbuk seorang lelaki sehingga berdarah.

Mangsa yang merupakan Ketua Penerangan Perkasa Negeri Perak, Saad Abdul Rahman berkata dalam kejadian sekitar jam 2.25 petang itu, Iruan secara tiba-tiba datang dan mencekak leher bajunya sebelum melepas tumbukan sehingga menyebabkan kulit kepalanya terkoyak sehingga menerima tiga jahitan.

Beliau yang juga merupakan Ketua Wira Perkasa Parlimen Lenggong berkata, Pegawai Khas Khairy Jamaluddin itu menuduhnya cuba campur tangan urusan Pemuda UMNO Malaysia.

“Dia dengan nada marah memberi amaran kepada saya agar jangan mempertikaikan urusan Pemuda UMNO.

“Beliau turut mempertikaikan Pemuda Perkasa kerana terlibat dengan kerja-kerja amal membantu mangsa banjir” katanya ketika dihubungi SuaraTV sebentar tadi.

Saad turut menjelaskan kejadian tersebut berlaku kerana ada pihak ketiga yang menyampaikan laporan tidak benar kepada Iruwan.

“Dia mendakwa saya mempertikaikan gerak kerja Pemuda UMNO ketika mesyuarat bersama badan-badan kerajaan pada hari Selasa yang lalu, sedangkan perkara tersebut tidak seperti yang digambarkan.

“Mesyuarat yang dipengerusikan oleh Ahli Parlimen Lenggong itu bertujuan untuk membincangkan gerak-kerja bagi membantu mangsa-mangsa yang terlibat di kawasan” katanya lagi. Beliau turut menjelaskan sebelum kejadian tersebut, beliau dengan hormat cuba bersalam dengan Iruwan namun tidak dilayan.

“Dia mungkin bangga sebab bekerja dengan menteri sehingga sanggup bertindak keterlaluan, sedangkan perkara seperti ini boleh dibawa berbincang bagi mengelakkan kekeliruan.

“Pada saya dia tak profesional dan tak layak jadi untuk menjadi pemimpin” ujarnya dengan nada kesal.

Saad berkata pihaknya telah membuat laporan polis berhubung kejadian tersebut dan telah mengarahkan pihak peguamnya untuk mengambil tindakan susulan, lapor Suara TV.


http://www.amenoworld.net/2015/01/gempar-pegawai-khas-menteri-belasah.html

8 comments:

  1. Klu kepala dah taik
    Anak buah lg lah...
    Samseng taik kucing
    Cibai lah Pemuda Umno..
    Bertuankan Hamba Rasuah.. Kaki Rasuah

    PERKASA nak tunggu apa lagi..
    Hentam sama Menteri Bangang tu..
    Menteri x guna...
    Klu bertuankan bangkai
    Bangkai jugak lah di bawahnya


    Abg Perkasa BTHO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. dgn melayu berani..kafir minta kalimah Allah!!diam seribu bahasa!!ketua pemuda Umno liberal Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. puas hati perkosa kena pukul! jangan kurang ajar dengan UMNO! hidup UMNO!

      Delete
  3. BERSIH, Reformasi, hidup! hidup! hidup! Kepala otak pembangkan. Hidup untuk pekeras kote Anwar. Perosak harta benda rakyat guling sana guling sini hanya untuk sekotak nasi ayam, sebungkus air dan duit poket RM50. itulah maruah Hidup!

    ReplyDelete
  4. kalau nak samseng, buat samseng untuk jaga ugama bangsa dan Negara, bukan nak samseng pukul orang sebab takut jawatan tergugat...itu ada orang perlekehkan melayu dengan panggil celaka, itu ada bangsat yang perlekeh ugama islam, itu ada celaka yang lagi bangsat menjual Negara kenapa tak tunjuk terror...nanti kena buku dengan ruas baru dia tahu....berdamailah..berjuang demi untuk ugama bangsa dan Negara..dan pertahankan ugama bangsa dan Negara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku puas hati perkosa kena pukul! ambik hang!!!

      Delete
  5. Ni tak boss jadi PM lagi tu. Kalau jadi PM ntah2 perangai lagi haramjadah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog