Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

01 September 2013

Ada Yg Radang Dengan PM & KJ



Berikut adalah coretan komen pada 1/9/2013 yang sedikit panas kepada KJ and PM. Apa pendapat anda?








Bro Braders,masuk sini blh

Saya mohon .Menteri KBS,KJ, melalui Regina ex gangSTAR aka Dapster,keluar kenyataan sokongan kepada Kumpulan rock , sama juga sapertI juga KJ menyokong selaku peminat tegar METALIKA,atas dasar:

1.Konsisten DAN JUGA UNTUK pre empt Tantawi.

2.KJ selaku proxie kpd dasar amali Liberal terbukaan Ah Jib Gor Gong.

3.Ah Jib Gor Gong dan klone KJ sudah tak ada aspirasi melayu, dan hanya aspirasi ikutan kepala bapak kucing kepala sekolah vernakular.
4.KJ selaku sahabat rapat liberal jonathan jason,Tony ffffff ,selaku page boy majallah liberal.
5.KJ selaku SIL.

6.KJ selaku kLon Ah Jib gong aka penyokong tegar Foon Yew High school, Dong Zhong.
7.KJ semua jawatan kabinet dan juga FAM,BAM HOKI Fed,SPRM wannabe pandai semua serba bolih,termasuk jawatan bapak KLON Ah JIB GOR GONG.
Baru 125 hari makan duit rakyat, lagak sombong takabur lagak angkuh, pem wannabe,ikut ah Jib bapak sekolah vernakular,KJ nak ubah sosial contract.

DAP, tak minta pun tukar social coNtract.KJ lebih DAP dari Limkit Siang.
Ini mesti Ah Jibb yang suruH ,dan Ah Jib di Rasuk psykcadeal;i olih Idrs Jalan punya ENDLESS POSIBILTIES..
Ah Jib Gong Gor,masih tak sedar lagi dan masih umbang ambing kemelayuan nya setakat halwa maskat dan rendang…
8.KJ tukang bidas Utusan Melayu kerana Ah jib tak pernah bidas Utusan.KJ menjadi proxy agar Ah JIb look GOOD.
Ah Jib jenis Devils advocate, arah budak suruhan try test trial lab….campak isu ketengah dan sendiri pandai ulas…lihat isu MAS,suruh idris jala.
Isu disel suruh malik ayam, isu gabung parti, suruh t adnan…pandai devil s advocate ah jib gong.. .
Isu apa lagi cina mau-Kj jadi ayam sabung bagi pihak Ah Jib.
Amalan Devils advocate di pelupori olih Idris jala,dan dah muncul serpihan nya dalah Endless Possibilities.
ENDLESS POSSIBILITIES memberi chek kosong kapada Ah Jib
Gong,sebagai subset mind games.
9.KJ superkiasu liberal dari liberal..

maka atas dasar konsisten ,KJ tolong keluar sokongan kapada kumpulan rock ini,dengan kadar segera.Kalau tidak nanti ada pihak ,akan steal the thunDer...
arjuna waspada
changkat lobak

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog