Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

07 February 2013

PM Najib & Pak Lah.. Dont Sweep This Under The Carpet

Blog Bro APA dah lama berkumandang dan mengintai respon dari 2 tokoh yang telah dimaki dan di hamun.. namun dia pun dah bukan pintu sekiranya ada yg mahu berbicara... pesanan supaya jangan lupa dgn kuasa dan jgn menganyia orang lain.. Kenapa takut nak bicara.. ?
If BN want mandate and vote... this type of problem HAVE TO BE DISCUSSED & BE SOLVED !! Lupa ke BN/UMNO kecundang dalam 2008 pasal puak yg macam ni la... pasal BN/UMNO buat pekak dengan mereka...

Akhirnya...

Setelah begitu lama aku merapu dalam wall FB @NajibRazak malam ini aku dah kena"blocked" oleh admin FB itu.Kah kah kah...ada aku kisah?

Memang selama ini aku menanti bilalah agaknya "pembodek pembodek" yang jadi admin FB @NajibRazak ini nak blocked aku dan ternyata malam ini diaorang dah tak boleh tahan dengan "sampah sampah" yang selama ini aku longgokkan  dalam wall boss mereka @NajibRazak.Dalam masa yang sama page FB PEMUDA UMNO MALAYSIA(ini bukan page resmi PUM mengikut kata Khairy) yang adminnya salah seorang Pegawai Khas Zahid Hamidi juga turut melakukan perkara yang sama.Jadi ini bukanlah satu kebetulan..semestinya ada arahan dari @NajibRazak sendiri kepada admin kedua dua page ini untuk berbuat demikian.Kah kah kah...


Mungkin sehari dua ini disebabkan JANJI DICAPATI @NajibRazak kepada aku dan kawan kawan maka banyak artikel aku jenis JENTIK TELOR bagi rasa sengal terhadap @NajibRazak.Helo Bro.....itu baru artikel kelas "jentik telor" dan belum lagi artikelKAMIKAZE.

Jadi sebab lu mungkin dah terasa sengal sehari dua ini maka gua ingin kembalikanPERINGATAN sepupu lu Hamdan suatu masa dahulu semasa lu masih lagi berjawatan Timbalan Perdana Menteri.Lu ingat lagi tak apa "nasihat" Hamdan masa itu?Kalau lu dah lupa biar gua ingatkan lu....

Hamdan pernah kata....

"Bro kes Elegant ini lu kena bagi selesai sebab it's gonna be your baby bila you PM nanti" "It will haunt you one day kalau tak diselesaikan".

Jadi "nasihat" sepupu lu tu benar belaka dan hari ini gua dah menjadi HANTU yang akan menganggu lu dalam mimpi indah lu bro...Sepatutnya lu ikut nasihat Hamdan sejak dulu lagi dan lu tak ada alasan untuk tidak melakukan tindakan yang BETUL sebab lu ada hampir 5 tahun masa untuk melakukannya,tapi lu pilih untuk berleka leka dan memandang remeh perkara ini bro.

LU HANYA ADA DIRI LU UNTUK DIPERSALAHKAN KERANA LU TAKUT DENGAN PAKLAH WALAUPUN DIA HANYALAH MANTAN.

P/S : Sebagai Perdana Menteri dan Presiden Umno pernah tak lu panggil gua secara peribadi untuk bercakap walaupun sepatah perkataan selama ini?Mana perginya budi bahasa dan hemah lu sebagai seorang Melayu yang memimpin parti yang kononnya memperjuangkan Melayu.Tidak kah lu terasa malu pada diri lu sendiri bro..?

Walaupun lu bergelar Perdana Menteri dan gua cuma rakyat biasa kelas'phariah',akan terubat juga hati ini jika lu sudi bercakap sepatah dua dengan gua bro.Tapi tidak...sebab lu ingat kuasa yang dipinjamkan Allah Taala itu akan kekal dan lu boleh buat apa saja yang lu suka..

Tunggulah nasib lu bro..

Dengan izin Allah bila doa doa KAMI yang teraniaya ini sampai kesisiNya...lu pasti menyesal!


http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/02/akhirnya-admin-fb-najibrazak-dan-pum.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog