Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

12 January 2013

Renungan Abby Ke APA Di Malam KL112

Malam countdown KL112 menjadi kenangan... 

Ebby Abadi dah mula syok kat aku ke? ‏ @abby_abadi112



Kalau Ebby pilih bro kat depan aku ini pun lagi ok...

Aku baru nak lelap mata bila terima satu imej dari seorang sahabat pasal Ebby Abadi tweet"Blogger Umno dikesan berbaju hitam"..siap tweet gambar aku sekali (imej diatas).Kah kah kah...

Pertama,mungkin dia tak tahu status terbaru aku lantas menyangka aku masih blogger pro Umno,Kedua,mungkin dia dah lama syok kat aku kot...kalau tidak mana dia tahu aku dulu blogger Umno?Kah kah kah..

Memandangkan aku ini bukan follower tweeter dia dan memang tak pernah dan tak minat nak follow tweeter artis mana sekali pun maka terpaksalah aku jawap diblog aku ini.Selama Ebby ini teruk dibelasah oleh blogger lain inilah kali pertama aku menulis pasal dia,itupun selepas dia "meluahkan perasaannya" pada aku malam tadi di tweeternya...hik hik hik.

Siapa yang hadhir malam tadi di KSS pasti tahu yang penganjur menyediakan hampir 70 penceramah dipentas Rapat Countdown KL112 malam tadi.Kebetulan lak hujan turun rintik maka aku pun menyelitlah tepi pentas tu berlindung sambil rakam gambar setiap pengeramah yang turun naik kepentas.


Dari mula lagi Ebby dah ada dipentas duduk bersebelahan dengan Cikgu Normala.Berpuluh penceramah turun dan naik tapi Ebby dan Cikgu Normala tak juga bangun bangun untuk bercakap.Memandangkan tujuan aku memang untuk merakamkan gambar semua pemimpin yang turun dan naik dari situ,maka suka atau tidak terakamlah gambar Ebby setiap kali aku snap.JADI KALAU EBBY TERPERASAN YANG AKU SEOLAH OLAH FOKUS  KAT DIA..nak buat macamana?



Masa inilah agaknya "cinta" kami berputik?
Renungan menggoda dari Ebby...

Walau bagaimana pun aku berbesar hati kerana Ebby perasan kat aku walaupun adaPEMUDA LEBIH KACAK berada betul betul disebelah aku.Walaupun aku ini dah tua dan gelap mungkin ada sesuatu yang menarik perhatian Ebby.Mungkin Ebby dah jemu"makan pucuk muda" maka dia kini mula mencari "kelapa tua" macam aku ini?Kah Kah Kah..

Mungkin "cinta pandang pertama" Ebby terhadap aku malam tadi boleh dibelai untuk menjadi lebih mantap dan membawa kami kejinjang pelamin.Siapa tahu ?

KAH KAH KAH..

P/S : Amik kau! Dengan APA nak bergurau senda maka dapatlah....

Sumber : http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/01/ebby-abadi-dah-mula-syok-kat-aku-ke.html

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog