Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

13 January 2013

Gambar Bohong KL112 Terbaik

Sendiri tengok... sendiri komen... i no komen...

6 comments:

  1. Halo mangkuk ayun,Ko ingt org ramai blh di perbodoh kn ke?Yg ada gambar tu bkn ko sorang je>Cuba banding kn gambar ko dgn gambar Sin Chew Jit Poh dn Sinar Harian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu yg dah dibodohkan..Islam boleh guna oleh bukan islam..nik ajis & hadi sokong..hang pun apa lagi..sokong!. Tapi majlis syura kata tak boleh..nasib baik hang tak dibodohkan terus. Dh terang lagi bersuluh. Lagi bodoh pi sokong DAP tu buat apa..pegi beli buku 16 Mei 1969..baru tau sapa DAP tu..bodohkan..pi sokong orang yang menjahanamkan diri sendiri. Akal kat lutut.

      Delete
    2. Ko lagi bodoh! jenis puak suka spin. Kalau dalam perhimpunan orang cina lebih ramai dari melayu Islam, lu orang kata melayu jadi macai cina. Bila melayu lebih ramai dari cina lu orang kata melayu jenis tak sedar diri and bla3! wakakakaka buku 13 Mei versi UMNO?? wakakaka

      Delete
  2. Iya la ramainya, sampai atas bumbung, nasib baik tak runtuh bumbung tu ))))))))))))))

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,

    Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
    Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

    ReplyDelete
  4. kalau ye pon nk buat perbandingan...knp mst ambil gmbr yg berbeza sudut pemandangannya?? tak salah kalo kite berusaha utk buktikan sesuatu. tetapi biarlah dgn niat yg jujur dan ikhlas.. [gmbr sebenar] x nmpk bangunan. tp dlm [gmbr palsu] ada bangunan lak..cube cari gmbr palsu yg sama angle ngan gmbr sebenar. plsss..aku mohon sgt2..aku x pegi dan aku nk tahu kebenarannya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog