Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

21 January 2013

Apa Orang PAS Cakap Ketika Ini


Tanpa Nama berkata...
setuju dengan surat ini, memang benar, kat Kedah kat Kg saya ada sorang tua 80tahun umur dia, memang Pas totok, tapi la ne dia pun dah marah kat Pas sebab tak daya nak menolak biadap Dap. sy ahli Pas pung akan sokong calon lain kalau Pas tak kuar Pakatang
Tanpa Nama berkata...
ahli-ahli PAS kat Meru Klang diminta sokong calon UMNO jika Pas tak kuar Pakatan. sy walau benci ngan Umno sy terpaksa ikut sebab nak sedarkan kepimpinan pas pusat, itu jer, biarlah Pas kalah Pru nanti asalkan meka sedarr kesilapan meka.

Pas , Meru, Klang.
Tanpa Nama berkata...
Dato Haron Din telah memberi kata dua dalam Mesyuarat Majlis Syura tempohari, jika Majlis Syura tak tarik balek persetujuan Pas guna nama Allah kepada God, Dato Haron Din dan ulama2 lain akan keluar PAS...tu lah sebab Nik Aziz dan Hadi Awang buat U Turn 360 darjah...

LA ne masalahnya KArpal Singh dan Dap pula desak Pas ubah balik keputusan Majlis Syura...susah benor kita
Tanpa Nama berkata...
icon sya adalah ybhg. dato' harun din, ybhg. ustaz ismail kamus, yb dato' hassan ali, yb ustaz nasa dan juga ustaz tuan ibrahim tuan man. kalau lah ulama' ini semua bergabung dan tubuh parti baru sya rasa alangkah baiknya.
sya sokong seratus peratus... allahuakbar..
Kabus Ibra berkata...
Saya Ahli PAS seumur hidup yg telah bergiat sejak tahun 1986, telah tidak lagi bersama-sama aktiviti PAS apabila PAS Cawangan dan PAS Kawasan saya diresapi virus anwarisma sebelum pilihanraya 2008 ..mereka telah meninggalkan usrah dan tarbiyyah, mereka lebih teruja dengan ceramah politik serta demo jalanan, mereka sudah meninggalkan sembahyang hajat sebaliknya mereka sedang 'menyembah' pengundi dan pimpinan orang kafir musyrik!!

Saya akan bercakap di atas pentas melayu UMNO untuk sama sama memantapkan perjuangan melayu Islam ... saya sudah berkeyakinan bahawa sekiranya saya memberikan undi kepada PAS bermakna saya sudah menyokong sekutunya yg kafir laknatullah !!!!
DAP BANGSAT berkata...
betul jom pakat tolak pas untuk elak kemudaratan yang lebih besar. Jangan gadai Negara dan Agama kepada DAP bangsat!
ninja berkata...
Alhamdulillah ... Syukur ...Akhirnya aku mendengar juga suara suara waras dikalangan ahli ahli PAS... demi Islam, kita tidak perlu takut bercakap benar, aku walaupun orang UMNO , tak ada masalah dengan orang PAS sebab pada aku kita menyembah Allah yang sama, dan mengadap kiblat yang sama, dan nabi kita juga sama, yang membezakan kita adalah apabila ada segelintir pemimpin PAS yang cuba memesongkan perkara benar demi undi ... ingatlah, balasan Allah akan tiba jua ... PAS harus lebih bijak bermain politik ..
Tanpa Nama berkata...
demi agama, bangsa dan negara sama2 kita tolak PR... ALLAHUAKBAR
Tanpa Nama berkata...
sy ahli PAS Ganu stuju, kali ne kita tak dak jalang, kito kene ajar mat sabu tu
megat berkata...
Inilah balasan kepada sebuah parti politik yg mempergunakan agama islam utk menarik undi melayu dengan menghina melayu islam yg lain. Ha ha ha, dulu poltikus yg kononnya ulama inilah yg dok beria-ria dgn negara islam dan hudud, memperli UMNO. Skrg korang telanlah KAHAK HIJAU korang tu balik. PAS perlu dihancurkan, melayu islam mesti bersatu teguh dgn UMNO. NGO 2 melayu boleh menjadi 'check and balance' kpd kjaan. PAS sudah terlalu lama menjadi PEMECAH UNDI melayu islam. Sebak aku tgok politik kebencian yg menebal dlm PAS.
Tanpa Nama berkata...

daripada 222 kerusi Parlimen, 46 kerusi majoriti cina

tiada kerusi majoriti kaum india

yang selebihnya majoriti bangsa Melayu

sekiranya UMNO dan PAS kembali kepada alQuran

pilihanraya TIDAK perlu ada lagi

tiada lagi pencabulan terhadap Islam

-akuMelayu-

Tanpa Nama berkata...
Dah cakap awal2 dah Dap ada agenda tersembunyi. disokong oleh musuh2 islam di luar negara.lebih jelas lagi Dap disokong oleh singapura dan singapura pulak disokong oleh israel musuh no. 1 org2 islam.kita boleh lihat strategi mereka macam kelakuan israel terhadap rakyat palestin iaitu penindasan/pengusiran.sama juga di malaysia cuba tengok dan perhati serta kaji syarikat2 pembinaan di (syarkt cina) byk nya projek yg mereka mampu buat.tp, contoh lah syrkt ini buat perumahan tp yg akan dpt beli rumah2 ini adalah org cina. bayangkan kaleu seribu projek perumahan dan lepas itu semua diduduki org cina. habis tanah2 melayu dibeli kemudian dibuat utk penempatan mereka.seperti penjajahan terancang atau pengusiran org melayu terancang.dari mn dana ini kalu bkn sokongan org luar. bangkit wahai org melayu saya sokg surat diatas undi umno utk elak kemudaratan lebih besar.
PESARA AWAL berkata...
walaupun saya bukan penyokong tegar mana-mana parti politik,penyatuan umat melayu amat diperlukan untuk terus memajukan negara. pada pendapat saya adalah lebih mudah untuk membincangkan perkara-perkara yg berbangkit jika dibincangkan sesama islam/melayu.BERLAPANG DADALAH DEMI MASA DEPAN BANGSA!!!

DALAM PERBALAHAN SELALUNYA ORANG KETIGA YG DAPAT KEUNTUNGAN.
el hafiz berkata...
Saya lahir dlm kluarga besar PAS, allahyarham ayahanda sy juga antara pendokong dan penggerak PAS yg aktif smasa hayatnya..namun kini sy , bunda saya bsama snk saudara yg lain bkeputusan utk memenangkan umno.. Bukn bertujuan mnghancurkan PAS..pd sy PAS parti yg relevan, dan juga parti yg lbh baik dari UMNO jika kena caranya.. Tujuan sy cuma nak menyedarkan PAS bhawa apalah gunanya jika tangan brjaya menggengam bunga putrajaya, sdgkan kaki terpalit najis permainan dunia.. Mggunakan cara yg keji dlm memenangkan prjuangan islam? Adakah sudah penat menunggu janji Allah bhawa islam akan menang sehingga tpaksa berijtihad utk mggunakan cara keji dan hina dlm mendapatkan kuasa? Nauzubillahiminzalik..Allah selamatkanlah Malaysia..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog