Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

24 August 2012

Orang Alim Cakap Anwar Hanya Ikut Nafsu

Mufti Perak ni kira orang alim2 lah kan.. tak kan pulak dia suka2 cakap apa2 yg dia cakap.. dia pun bukan orang lain kalau nak di kaitkan dengan Anwar.. cubalah carik apa peranan dia dalam hal perkahwinan Anwar dgn Wan Azizah... dia fahamlah kot apa dia hasrat dan nafsu Anwar... dengan sendiri di bawah apa yang beliau nyatakan... 

1 comment:

  1. tak baik kata kat orang, esok kalau kena kat anak sendiri macam mana.

    yang buruk dijadikan sempadan,
    yang baik dijadikan tauladan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog