Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

24 August 2012

Melayu DAP Dengki Usaha UMNO Untuk Satukan Melayu

Melayu DAP buat-buat tak faham bahasa kias TunM pulak... apa yang BN, UMNO, PAS, DAP etc cakap atau apa2 statement ada kalanya adalah statement kias politik.. Melayu DAP dua ekor ni tak kan lah tak faham.. kan hampa orang lama politik jugak... dont insult my intelligent la... 

Dah lah dua2 ni duduk dalam DAP.. apa komen anda bila mister karpal dengan tegasnya menyatakan anti hudud yg secara jelas adalah anti Islam... tak iblis ke hampa punya bos buat statement macam tu? Tak payah la nak komen pasal TunM kalau hampa dua sendiri tak ada pendirian TETAP... bila UNTUNG anda komen, bila RUGI hampa diam... 
Aspan n Sakmongkol ni 2 x 5 jugak sebenarnya... just a normal bickering human being... not so intelligent as well... what else integrity..
So because of TunM statement, sekarang hampa labelkan UMNO sebagai parti Iblis... is that all... okaylah gua pun now gelar UMNO parti Iblis... are u happy when some other people also called umno parti iblis... is all that the achievement u looking for... pathetic la braders... so pathetic, cheap and low class.. 

Yang si sakmongkol ni pun dok sibuk dengki umno nak satukan melayu apasal... apa salahnya dengan niat umno ni? 

Apasal yg hang benci sangat tujuan umno nak satukann melayu... hang ni bangsa cina ke.. patut la masuk DAP.. berapa banyak cina DAP bayar hang untuk lingkupkan melayu dan islam? Bukan main anti dengan usaha umno nak satukan melayu.. sukati lu lah aspan n mongkol... 
Yang si aspan ni pulak, lepas dia dah spin pusing satu dunia hal statement TunM, hal syaitan dan hal iblis.. dengan NADA SEDIH dia cakap "Kalau sesiapa yang ingin mengikut dan menuruti seruan Dr Mahathir itu silakanlah"... aduh mak ai.. sedihnya dan pilunya hati ku mendengankan ucapan ini... 
ehh dont bullshit in such a way lah brader... another pathetic script la joe... cmon la.. is this all u learn after joining DAP..? 

Gua betul2 sedih dengan hampa dua ni.. gua tak nampak direction mana hampa nak pi sebenarnya... hampa dua ni sebenarnya 'hati luka' dan cuba cari penawar... cuma different dengan Anwar... dia nampak lebih macam dendam... lawan tetap lawan.. please grow up.. 

Untuk sapa2 yang nak baca artikel2 yang gua komen ni.. silalah.. pasal beberapa kali gua komen kat blog dia orang, tak pernah publish pun... tak gentleman sangat pun Melayu DAP ni.. 

Do both of you think you are better off than Tunku Aziz who have left DAP... Are both of you better person than him? Dont lie to yourselves braders...

http://aspanaliasnet.blogspot.com/2012/08/iblis-dan-syaitan-itu-adalah-musuh-umat.html
http://sakmongkol.blogspot.com/2012/08/kalau-bn-adalah-parti-syaitan-maka-umno.html

1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog