Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

21 July 2012

Tertangkap : Nasrudin PAS Berbohong Semasa Debat

Gua baru aje ingatkan Karpal dah terbuka hati nak binccang tentang Hudud, tapi sayang, sangkaan gua meleset. Rupanya Karpal tetap dengan prinsip yang sama menentang sebarang inisiatif untuk mewujudkan Hudud.
Tapi apa benda baru yang kita pelajari, Ustaz PAS iaitu Ketu Pemuda PAS Nasrudin Tantawi rupanya seorang yang tidak ada segan silu untuk BERBOHONG DI KHALAYAK RAMAI. Gua nak tunggu apakah respon Nasrudin kepada perkembangan terkini tentang Karpal ini. 
Beginikan pemimpin yang PAS cuba ketengahkan? Tidak malukan PAS mempunyai Ketua Pemuda yang menipu secara terang-terangan?



Nasrudin Tantawi boleh dilupakan untuk PRU akan datang, terang2 sanggup berbohong dalam keadaan terdesak... PENGHASUT BEGINI ADALAH KANSER KEPADA MASYARAKAT. Gua berdoa dan harap Nasrudin boleh berubah dan tidak menipu masyarakat di masa depan. Wassalam

3 comments:

  1. Kupasan yg menarik dari bro.
    Selamat berpuasa. Semoga kita tak berperangai ala-ala setan.
    Bro, lu agaklah, menipu tu masuk dalam kategori ala-ala setan tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Bro, selamat berbuka... macam mana lah seorang yg berstatus ketua pemuda PAS boleh menipu selambe je.. apa2 pun tuhan itu adil.. ada sebab dipamirkan pembohongan Nasrudin secara terang dan segera...

      Delete
  2. Dalam PAS tipu yg Nasrudin buat tu kategori tipu sunat ato kata org putih white lies..dan ia diwajibkan untuk memenangi perdebatan mcm tu..lg pun utk pemimpin PAS kalau bohong mcm mana besar sekali pun NIk Aziz kata ok..sbb utk menegakan Islam kita perlu melalui byk cara..termasuk berbohong..apalah sangat dosa berbohong ni kalau dah berkawan dan menerima bantuan syaitan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog