Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

26 July 2012

Lajim Game Over - Tewas Dengan Anwar Akhirnya... Lembik


SUMBER : Parpukari

PANAS BERAPI! WEI LAJIM UKIN! KAU JANGAN MAIN BANGSAT BAH!

Biasanya aku sangat suka dan teruja dengan orang Sabah ni. Aku tau budi pekerti orang Sabah ni sangat tinggi adanya. Negeri yang paling aku suka pergi bercuti adalah Sabah kerana orang-orang disana sangat mesra dan Peramah.

Tapi lain pula halnya dengan sorang timbalan menteri yang juga ketua bahagian beaufort ni, mamat ni kalau dilihat akhir-akhir ini dengan sengaja dia mencari pasal.

Dia dengan sengaja menyebarkan cerita atau berita yang dia berjumpa dengan pimpinan Pakatan Harami, tujuannya senang je, dia mahu dipecat dan dia akan jadi hero!

Tapi Lajim sudah lupa, PM kita ni bijak orangnya, dia tak layan segala drama si Ukin ni. Maka disebabkan PM tak makan drama ni, si Lajim Ukin sudah tak boleh tahan.



Akhirnya pada 29hb Ogos nanti Lajim Ukincing akan dan sedang membuat jemputan besar-besaran untuk majlis Iftar di rumah dia.

Tetamu yang dijemput pada hari tu nanti ialah Kit Siang si Pembunuh Melayu, Hadi Awang dan paling grand sekali, Lajim juga akan menjemput Penjenayah tersohor, peliwat no. 1 dan juga kaki Zina iaitu Anwar al Ibrahimi sebagai tetamu kehormat.

Lajim juga akan umumkan dia keluar dari BN dan join PKR pada hari yang sama. Itulah rancangan Lajim Ukin yang telah dibocorkan oleh orang keliling dia kepada aku melalui email.

Wahai Lajim, kotakanlah janji mu ya, jadilah anak jantan dan keluar la dari BN dan join PKR! Semoga kamu diliwat berkali-kali oleh juburi ya bah! 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog