Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

06 April 2012

Kesian Pak Samad

Pak Samad ni dah tua dah, umur dia dah dalam 76 tahun... gua doakan dia yg terbaik dan terus sihat, cuma kepada puak Pakatan Ambiga and geng, jadilah manusia yg berperikemanusiaan sikit.. janganlah digunakan Pak Samad yang dah tua ni, diheret ke sana sini... kalau bapak lu sendiri kena macam ni apa kau rasa... inilah perangai yang patut dibersihkan...


Pak Samad ni orang sastera dan karyawan, selama hayatnya tak pernah dengan pun Pak Samad sibuk berpolitik.. kenapa tiba2 bila tua sgt macam ni baru nak berpolitik... mana logiknya... tak apalah, macam gua cakap tadi gua cuma doakan kesihatan terbaik utk Pak Samad...
Wassalam.

1 comment:

  1. hairan jg aku dgn gaya pemikiran pak samad janggut jambang susahterawan ni,apa yg dia nampak teruk dgn kerajaan pd hari ini? diakan dulu pejuang kemerdekaan, bila dah merdeka dan maju spt skrg, dia mahu lacurkan pula ke rakyat negara ini?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog