Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

24 March 2012

Gambar Terkini :Church Terbesar Sudah Hampir Siap Utk Beroperasi

Calvary Convention Centre (CCC) - yang terletak di Bukit Jalil akan mendokong nama sebagai gereja terbesar di Malaysia dan Asia Tenggara. CCC dibina dengan kos sekitar RM100 juta dan kos tanah sekitar RM35 juta. 


CCC juga bakal memuatkan hampir 5,000 orang pada satu-satu masa dan dikhabarkan CCC dibina sebagai sebuah pusat konvensyen unik dan khusus untik mengajar aktiviti holistik.


Kita lihat ini sebagai suatu keharmonian hidup yang dikecapi oleh rakyat Malaysia dengan kebebasan beragaman yang dijamin oleh Perlembagaan Malaysia. Jadi diharapkan dapat dihormati perlembagaan ini pada asasnya dan harus diingat Islam adalah pada masa yang sama diiktirak sebagai agama rasmi Negara.

Gambar Terkini : 11am Saturday, 24 March 2012


7 comments:

  1. ish³ besarnya tempat menyembah syaitan, seronok ler syaitan² kawan Nik Aziz boleh lepak dalam tu tunggu manusia sembah dia.

    ReplyDelete
  2. Saper yg luluskan projek ni?

    ReplyDelete
  3. ala bro..rilex la...tak yah nak ckp org lain menyembah syaitan..adakah ini ajaran org islam..yg aku faham bukan beginikan? ramai rakan2 islam yg lain tak penah pun org cakap macam tu...dah termaktup dalam undang2 bro bebas beragama..jgn nak hina agama org lain...jgn disebabkan pembangkang ko pun benci org yang sama agama dengan dia pula....hormat sikit org lain..jgn hanya nak minta hormat saja...

    ReplyDelete
  4. betol ke ramai lagi org2 Islam lain kata xpe??...kata saper??...Zaman Nabi dulu xde satu pun tempat pemujaan yg lebih besar dari Masjid...bahkan ada yg kena robohkan.....kalo nak hidup hormat menghormati ....suruh org kafir hormat dulu org Islam...sbb ini negara Islam bukan other way around...!kalo dinegeri cina sendiri org Islam nak sembahyang jumaat pun susah....kenapa kat sini senang nak buat church sebesar itu??...

    Aku nak tnya ko....ada ke puak2 kafir ni hormat org Islam??...komplen pasal Azan,komplen pasa tulisan jawi,masuk masjid tidak tutup aurat,jadikan masjid pentas politik...gunakan ayat al-Quran utk modal politik......tetapi ada x org kita melayu Islam gunakan tempat ibadah mereka utk semua itu??....jawapan dah tentu xde........so apa lagi yg x hormat?...cuba lu habaq mai sini....nak tulis tu biar bijak....guna otak bukan lutut

    ReplyDelete
  5. sekurang2nya orang islam yang membenci atas pembinaan church itu dengan mengutuk
    didalam blog ini mungkin masih ada iman tetapi mereka yang menyokong dengan pembinaannya tak taulah pulak bagaimana pula iman mereka.hanya Allah saja yang tau.

    ReplyDelete
  6. TerBaiK punya JawaPan ! I Like ..

    ReplyDelete
  7. pd aku yg melulus salah, yg menyokong islam dan agama lain itu sama juga salah. asal pejuang politik jer pd aku salah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog