Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

25 February 2012

PAS Kena Tampar Dengan Kristian Kali Ni.. Dah Makin Dekat Dah...

Dipetik Dari Laman Lim Kit Siang. Di tulis oleh Thomas Lee Seng Hock. Dibongkar semula oleh MIM


 Memperbodohkan Pemimpin PAS. Thomas kata pemimpin PAS tak bijak, bodoh dan tidak intelektual. Thomas kata cara PAS menegakkan Islam salah, PAS sibuk dengan hal remeh temeh seperti protes konsert artis luar negara, bantah valentine, menyuruh wanita menutup aurat dan mencari orang murtad di gereja. 
 Artikel ini di poskan pada 20 Feb 2012, adakah PAS akan diam tanpa sebarang suara atas kenyataan ini?
Wahai PAS gua bukan penyokong lu, tapi gua orang Islam.. Lu cakap lu perjuangkan Islam, Lu parti Islam, sekarang pendakwah kristian cakap PAS bodoh, tak inteligen dan salah cara berdakwah dan buat benda remeh temeh... Gua nak sangat tengok apa tindak balas PAS.... 
PAS jangan malukan penyokong tegar mu dan jangan jatuhkan martabat Islam.... 

3 comments:

  1. Samalah dua ekor tu.

    ReplyDelete
  2. Yang undi & sokong PAS lah yang lebih bodoh sebab mudah diperbodohkan masa PRU. PRU 13 nanti nak sambung terus lagi jadi bodoh gamaknya.. tak caya tengok je nanti...

    ReplyDelete
  3. Pas rela diperbodoh2kan pada bila2 masa dan dimana jua.. semua berebut2 perbodohkan Pas.. Pas buat apa..?? buat bodoh sbb sememangnya bodoh..

    serban/kopiah Pas elok buat lap kasut puak2 kafir je..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog