Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

23 February 2012

Kadir, Whats Wrong With You?


Baca Cerita Penuh Dari Sumber : http://1peluru.blogspot.com/2012/02/kadir-sheikh-fadzir-dari-musibat.html

Brader Kadir... Apa celup? Apa masaalah lu?

Komen gua senang.. lu dulu dalam kerajaan dan pada tahap menteri kabinet.. bagus alhamdulillah.. mungkin dan harap masa tu lu dah buat yang terbaik... kalau baik bagus, kalau kurang baik kita maafkan.. lu jugak manusia biasa..

Kerajaan sekarang pun manusia biasa... yang baik kerajaan buat, alhamdulillah.. yang kurang baik.. kita tegur dan kita betulkan...

Masaalahnya... CARA KITA TEGUR DAN CUBA BAIKKAN.... biarlah cara yang terbaik juga berhemah... Kadir, gua confirm lu kenal semua menteri2 sekarang dan boleh berhubung terus dan berbincang, beri cadangan dan sebagainya.... Apa yang kurang bijak sangat sampai nak sokong kalau diadakan Bersih 3.0 dsb... Manakah KEWIBAWAAN anda sebagai bekas menteri... jadilah kelas sikit macam Tun M...

2 comments:

  1. Kalau buat Cuci Kadir 1.0 dari Daerah Kulim, saya di barisan depan sekali. Saya bukan nak mengugut Kadir tapi saya tidak mahu Kadir fitnah dan menipu rakyat. Mana mai duit byk2 buat mahligai kat Kuala Ketil?

    ReplyDelete
  2. masa jadi menteri dulu buat apa KadiaQ ???? bagus sangatkah rekod hang ??? inilah yg dikatakan "buang tebiat"...

    KadiaQ bila bila masa pun hang bule call menteri beri nasihat ..yg sibuk nak bagi Idea bersih 3 ni pehal ..???

    Kesian aku dengan orghang tua ni....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog