Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

27 February 2012

Badrol Cuba Menipu

Nampak sangat Badrul nak cuba menipu tapi tak pandai... dia cakap ini semua pasal nak jatuhkan karier politiknya dan cuba mengaitkan UMNO dalam hal ini.
Kalau UMNO yang rancang semuan ni... BUAT APA PEMIMPIN UMNO NAK MINTAK NOMBOR LAKI(Faizal) MINAH TU KAT BAPAK DIA... kalau UMNO yang rancang dah tentulah UMNO dah ada nombor telefon Faizal... 
Badrul... nak menipu pun agak-agaklah...
Sumber : Empayar Pemuda

Ini semua tidak lain adalah petunjuk dari Allah... Insaf-insaf lah sikit..
Aduh... apa nak jadi dengan budak2 anwar ni....

4 comments:

  1. usetat badrol amin ni seorg ahlil politik dan jgk knonnya seorg pendakwah..mcm pelik jgk,badrol amen dah tau byk org respect dia n byk jgk org yg benci nk menjatuhkannya,takkan c badrol ni begitu bodoh tanpa pkir panjang sanggup menggadaikan maruah dia semata2 hanya nak sedapkan nafsu dgn bini org dlm hanya masa 3 hari????..sdgkan dia sndiri dah ada bini yg lg cantik..hahahaha...kalo dia sanggup,mmg dia ni bodoh r..org yg pecaya bulat2 yg usetat ni bt benda trkutuk tanpa pkir pnjg pon bodoh jgk..

    ReplyDelete
  2. Dah la x de no. HP si Faizal tu..blh lak minta kat bapak pompuan tu, siap cakap dia tu pemimpin UMNO...ko bagi alasan lain la pulak..alasan yg ini conpem x blh pakai kat mahkamah syariah nanti...baik ko reka cite lain pulak...byk masa lagi ni..ko pun dah dpt cuti sebulan tu...

    ReplyDelete
  3. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog