Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

09 January 2012

Anwar Tengah Buat Apa Sekarang Ni...

Melepak Dgn Bro Nicky
PK: Amacam bro dah bebas hari ni?
AI : Gua dah cakap Bro, no big deal... sekarang gua dah bebas.. kan gua dah cakap, mana gua ada usik itu Saiful.. mcm mana pun gua tak tau sampai dia org jumpa air mani gua dlm lubang xxxxx Saiful..
PK : Biasak la tu.. nasib baik tak kantoi pakar mat saleh lu bawak tu tak bertauliah... Hassan pun gua dah settlekan Bro, no hal... kecik punya hal..
AI : Gua caya sama lu Nicky.. kejap je lu settle mamat Hasan tu.. lu power Bro.. dia orang ingat lu senyap, boleh main2.. Ustaz Saiful Selising apa cite Bro?
PK : Ustaz Saiful Selising tu "Allah dah maafkan".. Mangkuk tu la, tak sabar2 sampai nak tibai dale keretapi.... Adam kaldai ape cite Bro..?
AI : Adam kena suspen pun 3 semester je... boleh tolong buatkan kopi.. ehem..ehem..  

STORY OF ANWAR TO BE CONTINUED

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog