Kelantan Di Gondolkan

Klik Untuk Bantah COMANGO

11 December 2011

Sampai Macam Ni Nasib Najib..

Hai hai... mcm2 betul la... hari tu pelacur2 bloggers pakai nama bloggers cari duit.... sekarang pulak sindiket jual nama najib kutip derma... apa nak jadi kutu2 pemalas ni... nak cari duit senang sampai orang lain yg busuk nama.... insaf lah sikit ... lagi2 kalau beragama islam...


Selagi election tak jalan lagi, tengok lah... macam2 penyakit dan cara akan digunakan oleh pelacur2 ni nak cari duit senang... 

Lupa pulak nak ulas... si Tony Pui an Nurul babe apasal tak nak naik Scropene... dulu kutuk semacam, dah di jemput naik, tak nak pulak... apa nak jadi lu org berdua ni.... kesian betul la, asyik nak menipu je kerja... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Rakan-rakan Blog